Strøtanker fra Per-Olof

oktober 8, 2008 kl. 4:08 pm | Lagt i öresund, øresund, Bøger, Danmark, Dsfs, författare, Forfatter, kultur, Litteratur, Sverige | 6 kommentarer
Tags: , , , , , , ,

Ved at tage til styrelsesmöte i Malmö, kan der altid fald lidt ekstra af – køb af for mange bøger, et kirkebesøg, et museumsbesøg, tur i osteafären osc.

Et resultat af besøg i Malmö Konsthall kan ses her:

http://perolofdk.wordpress.com/2008/10/08/fod-pa-erick-beltran/

Per-Olof Johansson
Møllevænget 27, 1. m.f.
DK 3450 Allerød Danmark
mail@per-olof.dk
www.per-olof.dk
opdatering af aktiviteter se
http://perolofdk.wordpress.com/

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ah..bøger… Sverige er på den måde lidt af et paradis for en bibliofil pga af deres lavere bogskat og deraf følgende lavere bogpriser..
    Og ostebutikken.
    Jeg har altid undret mig over svensker som tager til Danmark for at købe ost og kage – når det svenske udbud er så meget bedre og større – Danmark har så andre ting at byde på – men ikke lige det som så mange svensker tar over for at købe.
    Besynderligt….

  2. – de har noget fantastisk knækkebrød i den ostebutik… :-)-
    iøvrigt var det et godt møde, som medlemmerne snart kommer til at høre mere om…

  3. Der er knækbrød og så er der knækbrød.

    Selv om jeg nu er flyttet til Sverige, så kan jeg ikke er det ikke sådan at få fingrene i det brød jeg allerhelst ville ha`- det kræver vist at jeg sætter mig ind i min bil og kører nogle hundrede kilometer opad i landet…
    Delsbo ligger ikke sådan lige om hjørnet. 😦

    Men når det er sagt – så glæder jeg mig til at høre om hvad I har fundet på af spændende ting på det der bestyrelsesmøde. 😀

  4. Ps. Hvor er din superflotte avatar blevet af?

  5. – jeg har nok ikke været logget ind! derfor ingen avatar. Lad os sehvad der sker nu..
    Iøvrigt kan jeg godt lide Wordpres’ ‘klip’-

    Jeg ved godt jeg kun køber det næstbedste knækkebrød – det er noget med prisen…:-)

  6. Når nu indlægget her har fået den titel, det har, så behøver jeg jo ikke skrive ‘Strøtanker fra Per-Olof 2’ – jeg kan jo bar fylde på! 🙂
    Mit ærinde i dag er mit blogindlæg om, hvor man hører hjemme, foranlediget af et par artikler om emnet i Politiken i dag søndag.

    Jeg mindes udgangsreplikken på “Tribunehelten”, som spørger: “Hvor optræder du i morgen?”. Der kan jeg spørge dig med-medlem af selskabet: Har du lige skrevet noget på en blog, du synes jeg skal læse?


Skriv et svar

Blog på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

